czwartek, 14 lipca 2011

Penne z kurczakiem i serkiem mascarpone

Jakis czas temu dostałam od mojej najmłodszej siostry ciekawy przepis na kurczaka
z pieczarkami z mascarpone. Dzisiaj postanowiłam go wypróbować. Efekty możecie ocenić poniżej. Ja powiem tylko, ze przepis jest banalnie prosty, a potrawa smakuje, jak danie
w 5-gwiazdkowej restauracji :)) Dziękuję Paulis :))


Składniki:
  • dwa filety z kurczaka (około 500g)
  • 250g pieczarek
  • 250g serka mascarpone
  • mała cebula
  • peczek natki pietruszki
  • sol, pieprz



Kurczaka kroimy w kostkę, podsmażamy na łyżce oleju, doprawiając słodką mielona papryka i łyżką pesto (to moje dodatki - można je pominąć). Cebule i pieczarki kroimy
w półplasterki, dodajemy do mięsa. Następnie dodajemy serek. Całość dusimy około
3 minut. Doprawiamy sola i pieprzem. Na koniec dodajemy posiekana natke pietruszki. Serwujemy z czym tylko przyjdzie Wam ochota :)
Ja postanowiłam zrobić "coś po swojemu". Ugotowałam makaron penne al dente. Dodalam do niego posiekana natke pietruszki, a na gore ułożyłam przygotowany sos. Udekorowałam gałązką pietruszki frise.
Pyszne, delikatne i dziecinnie proste danie. Polecam !!!


 
 
 

1 komentarz:

  1. w wersji z tagliatelle i Rama do sosow tez smaczne:)

    OdpowiedzUsuń